неділю, 18 серпня 2013 р.

День іще один. Не зовсім вихідний

Від ідеї взяти собі іще одну зміну я відмовилась. Від сидіння в чотирьох стінах — теж. Вероніка он пішла сьогодні на вранішню зміну до Палацу Спорту — на паркування. Не здивуюсь, якщо за весь чемпіонат вона була єдиною дівчиною-волонтером на тому стільчику біля проїзду у vip-частину площі :)

А я ...не відмовилась від бажання позаважати друзям на їхній зміні. Уявляєте, як то весело: люди працюють, за чимось мають спостерігати уважно, і взагалі, бути серйозними. Натомість, я в той же час без обов'язків, зате з хорошим настроєм ;)

Я навіть допомагала трохи, принаймні, намагалась. Спасибі, що не надто сміялись, бо коли я нарахувала більше сотні машин там, де максимум стоїть сімдесят з хвостиком, це мало бути кумедно. Добре хоч я допетрала, де помилилась, а то було б зовсім соромно. 

Поставлене для розваги глядачів і заохочення до баскетболу кільце біля фонтану служило хіба волонтерам: принаймні, за сьогодні звичайних людей, не дотичних до чемпіонату, я там бачила дуже і дуже мало. Натомість молоді люди у білих і зелених футболках тішились, як могли. Двічі лазили у фонтан діставати м'яча. Мали б і третій, уже ввечері, але цього я вже не застала. Було уже досить прохолодно, і шукали просто якусь довгу штукенцію, щоб таки не мочити ніг. Цікаво, чим же воно все закінчилось?..

Я була там досить довго. Сергій ніяк не міг повірити, що мені просто цікаво, все шукав якийсь умисел: мовляв, я когось чекаю, або вистежую, або ще щось. І коли я врешті піднялась, щоб іти, сказав: "О, а ти спалилась". Я?? Кудою це? Я просто гарно провела час. Спасибі хлопцям і дівчатам, було справді класно. Справді :)

Останній день чемпіонату минув. Дівчата, що перевіряли квитки на вході, напружено чекали закінчення дня; хлопці-паркувальники ледве не вставляли сірники в очі, чекаючи закінчення дня; по формі одягнена панянка на vip-вході усією своєю постаттю виражала очікування закінчення дня. І коли ж ми встигли так потомитись?.. Ясно коли. Але сподіваюсь, після всього залишиться думка: ми це зробили, і було це — класно!

Хоча декому — гм, про кого ж це я? — ще рано забувати про зміни. Завтра наші закордонні гості відчалюють, і панове з ACMETRN (принаймні) ще цілий день матимуть мило посміхатись і гасати як навіжені :) Кому як пощастить *гиги*

Немає коментарів:

Дописати коментар