суботу, 10 серпня 2013 р.

День четвертий. 10.08, President Hotel

Координатори готуються до денних турбот
Якось короткий вийшов день. Минув швидко, без проблем і заминок, не складно. Це завтра у нас буде спекотно, а нині все тихо.

Я і далі стою собі на welcome desk чемпіонату з баскетболу у готелі Президент, де проживає суддівський корпус і всілякі інші поважні люди. Вони досить часто трапляються на очі, приходять забирати випране, подивитися на розпорядок дня, щось запитати. Інколи, коли бачимо мешканців готелю, не дотичних до нашої аудиторії, стає дивно: гм, а вони тут чого? ааа, тут же не тільки ми, упс :)

Моя сьогоднішня напарниця, Люда, трохи нудилась. Ну ще б пак, 11 година, у нас тут уже розпал активності, а її друзі ще всі сплять. Несправедливість же яка :) Мені легше. Приємно відчувати, що я не така інтернет-залежна, як могла б бути. Нема з ким попереписуватись? Ну то й що? Тим більше, що мої друзі зараз усі зайняті: однокурсники допрацьовують літню практику, хто ще не встиг, а ГО "Вікімедіа Україна" на повну потужність готується до цьогорічнго конкурсу Вікі любить пам'ятки: першого вересня старт, а списки пам'яток іще треба уточнювати і доопрацьовувати. Тому я спокійно посміхаюсь, у вільні хвилини перекидаюсь словами з напарницею і координаторами, а більше всього читаю з телефона повісті Кіра Буличова. Ще багато залишилось, сьогодні читала "Узники "Ямагири-Мару"", а скільки їх іще є!..

Для сьогоднішнього фото клацнула координаторів за столиком: там наші керівники з accommodation i transportations, та ще хлопці — delegate attaches. Нині третій день першого раунду ігор, усе за планом, перед кінцем моєї зміни вони розбирають рушники і їдуть у Палац Спорту.

Б'юсь об заклад, що там, в Палаці Спорту, зовсім інший темп роботи волонтерів, бо інші задачі, інша кількість людей, та й люди — інші. Цікаво, як воно тим, хто працює з vip-гостями, а? :) От якби хтось вів репортажі і звідти — я б із задоволенням почитала.

Завтра буде веселіше, завтра прилітають до Києва тренери на FIBA Europe Coaching Certificate. У мене дві зміни: зранку я зустрічатиму їх у готелі (хтозна, правда, наскільки ми тут будемо їм помічні, бо людин перш за все будуть реєструватись у готелі, але побачимо), по обіді випроводжатиму їх до готелю від аеропорту. Буде весело :)

Головне для успішного дня ...знаєте що? Мусите знати.
Виспатись :)

Немає коментарів:

Дописати коментар