четвер, 15 серпня 2013 р.

День дев'ятий. 15:08, все там же... :)

Знаю-знаю, в презентації про проект accommodation & transportation був пункт "No social networks". Але я не втрималась, щоб не зробити отак:
Хтозна, що я тільки й робила цілу зміну: конференц-зал не перевірила, фліп-чарт не відвезла... Але знаю, то все компутер винен: ні інтернету, щоб скачати потрібні таблиці, ні можливості їх видрукувати... Ще й стоїть на ньому Віндоуз Сокира, яку я на дух не переношу, і в якій не знаю, де які налаштування знаходяться, — от, навіть випендритись, щось налаштувавши, не було можливості. 

І в голові якась феєрична каша... Зате, що ми з Людочкою успішно робили, так це мило посміхались :) А що ще лишається робити? стоїмо — і посміхаємось :)

Запитували у всіх про їхні departure details: коли вони будуть від нас відлітати. Більшість дивувались, що виїзд з готелю у день відльоту буде за 2,5 години до літака. Рано. Особливо для тих, у кого літак, скажімо, о 8 ранку :)

Ще вчора, після гри, мені задали два запитання, на які я не знаю і ще не шукала відповіді:
  1. Чому то у командах немає гравців з номерами 1-3?
  2. На біса ігри розділені на два корти, якщо народу і так, як кіт наплакав?
Це буде перше, що я питатиму завтра зранку. Якщо не забуду, звісно ж :)

Людочці дзвонили з іншого готелю, і просили вийти на зміну: там, мовляв, нема кому. О_о Чого то? Волонтери повтомлювались і відмовились волонтерити? Цікаво... Це теж треба запитати, тільки не знаю, у кого.

Сьогоднішє фото? Одного вистачить :-P Ось, нате:

Немає коментарів:

Дописати коментар