середу, 7 серпня 2013 р.

Я волонтер!

Причина попрацювати під час кадетського чемпіонату з баскетболу у Києві була банальна, не буду й казати. Розуміння того, що я буду волонтером, хто такий волонтер і що на нього звалиться почало приходити трохи згодом і ще досі йде :)

Я не думаю, що у мене буде купа часу вдома, щоб описувати, що сталось за день. Он відгук до першого дня я напишу уже наступного, бо сон таки дорожчий за писанину :) Але оскільки у мене найбільше змін, принаймні з команди Accomodation & Transportation, то кому як не мені писати такий блог? Сам бог велів, як то кажуть :)


Я прикрутила новий блог до основного (ух, аж самій сподобалась ідея), тут скрізь буде моя улюблений шрифт — Georgia (він точно відповідає порухам моєї душі, тому якщо будете читати дописи як Arial, то знайте, що якусь свою часточку мій текст уже втратив), і, якщо пощастить, я може навіть нічого не забуду.

Let's go!

Або краще згадаю слоган чемпіонату:


Take off for the challenge

Немає коментарів:

Дописати коментар